Standard Bank

Standard Bank

Standard Bank, één van de grootste banken in Zuid-Afrika, is momenteel bezig met een propositie waarmee ze haar eigen adviseurs wil ondersteunen in het beter bedienen van de consument. Het doel van deze propositie is om adviseurs van handige tooling te voorzien waarmee ze, bijvoorbeeld op locatie bij consumenten, samen met hen doelen kunnen aanmaken. Deze propositie heet GoalSaver.

Responsive aanvraagstraat

Yellowtail is door Standard Bank gevraagd hen hierbij te helpen. Vanuit Yellowtail UX Design hebben we vervolgens in minder dan 8 weken tijd een responsive en efficiënte funnel ontworpen en ontwikkeld. Deze aanvraagstraat is vervolgens door onze ontwikkelaars in Kaapstad gekoppeld aan de rekenkern van Figlo en inmiddels gereedgemaakt voor livegang.

standardbank 1

 Efficiënte funnel

standardbank2

 

  • "Het adviesrapport is nu dynamisch opgebouwd. Dat stelt zeker dat onze adviseurs een compliant en een zo klantgericht mogelijk advies geven."

    Harry Schoon | Achmea
  • "Yellowtail heeft Independer uitstekend ondersteund bij de beantwoording van het technologie-vraagstuk en met specifieke expertise op gebied van online klantbediening in de hypotheekmarkt."

    Roel ter Brugge | Manager Projecten, IT en Innovatie | Independer
  • "We hebben Yellowtail leren kennen als deskundig, enthousiast en gedreven. Samen hebben we een prachtige online tool gebouwd, waarbij onze klanten de voorbereiding op advies en het afsluiten van een hypotheek eenvoudig digitaal kunnen doen."

    Hans de Wolff | Directeur Particulieren bij Triodos