Innoveren en optimaliseren?

Kies voor de juiste expertise

Yellowtail helpt bij het optimaliseren en innoveren van uw financiële dienstverlening. We starten door uw behoeften en doelstellingen scherp af te stemmen op de snelle veranderingen in de buitenwereld. Met de juiste expertise zorgen wij vervolgens voor de benodigde (digitale) doorbraken in uw klantprocessen in hypotheken, verzekeringen, pensioenen en vermogensopbouw. Wij maken deze eenvoudig, laagdrempelig en self-service.

  • Strategie

    Strategie

    Yellowtail begeleidt uw organisatie bij het opzetten van een digitale- of omnichannel strategie. Wij zorgen ervoor dat uw financiële dienstverlening eenvoudig, laagdrempelig, self-service én onderscheidend wordt en de consument vroeg in het proces zekerheid krijgt. De consument kiest zijn eigen proces en bepaalt wanneer, waar en via welk distributiekanaal hij bediend wil worden.

  • Implementatie

    Implementatie

    Klantgericht opereren, waarbij de consument zelf kiest wanneer en via welk kanaal hij bediend wil worden, vergt een radicale aanpassing van organisatie, processen en technologie. Yellowtail implementeert en integreert samen met uw mensen de beste IT oplossingen, die een succesvolle omnichannel aanpak in de prakijk vormgeven. Daarbij streven we naar maximaal (her)gebruik van reeds aanwezige systemen binnen uw organisatie. Waar nodig maken we gebruik van standaardoplossingen in de markt om de kosten laag te houden en snelheid te kunnen maken.

  • "Het adviesrapport is nu dynamisch opgebouwd. Dat stelt zeker dat onze adviseurs een compliant en een zo klantgericht mogelijk advies geven."

    Harry Schoon | Achmea
  • "Yellowtail heeft Independer uitstekend ondersteund bij de beantwoording van het technologie-vraagstuk en met specifieke expertise op gebied van online klantbediening in de hypotheekmarkt."

    Roel ter Brugge | Manager Projecten, IT en Innovatie | Independer
  • "We hebben Yellowtail leren kennen als deskundig, enthousiast en gedreven. Samen hebben we een prachtige online tool gebouwd, waarbij onze klanten de voorbereiding op advies en het afsluiten van een hypotheek eenvoudig digitaal kunnen doen."

    Hans de Wolff | Directeur Particulieren bij Triodos
  • User Experience & Design

    User Experience & Design

    Alles in het leven is een ervaring; een experience. Bijvoorbeeld met pensioen gaan, het kopen van een huis of het sparen voor een doel. Het is voor financiële dienstverleners belangrijk dat zij deze ervaringen zo betekenisvol en relevant mogelijk maken. Yellowtail helpt financiële dienstverleners bij het creëren van een excellente gebruikerservaring in het ontwerp en de implementatie van nieuwe diensten, processen, producten en concepten.

  • Optimalisatie

    Optimalisatie

    Yellowtail analyseert uw hypotheek-, pensioen- en vermogensprocessen en realiseert verbetering hierin door de inbreng van best practices, onze optimalisatie-methode en de inzet van innovatieve IT oplossingen. Zo kunt u de dienstverlening aan de consument verbeteren en uw rendement verhogen.